GENOMGÅNG MED ISUZU SVERIGE
Lär dig allt om Isuzu D-Max med våra demonstrationsfilmer, uppdelade på fem avsnitt. Modellen som visas i filmerna är vår toppmodell XRX i färgen Silky White Pearl. Läs mer om den här.
Lär dig allt om Isuzu D-Max med våra demonstrationsfilmer, uppdelade på fem avsnitt. Modellen som visas i filmerna är vår toppmodell XRX i färgen Silky White Pearl. Läs mer om den här.
I detta avsnitt går vi ett varv runt nya D-Max och visar exteriöra nyheter, däribland flaket som har blivit högre, bredare och länge än föregående modell. Vi öppnar också huven för att titta närmre på nyheterna i motorrummet.
Mycket har hänt på insidan. I detta avsnitt pratar vi bland annat om dom nya sätena och dess funktioner. Vi går även igenom en mängd nya funktioner som nya D-Max erbjuder på insidan.
Nya Isuzu D-Max belönades med fem stjärnor i senaste Euro NCAP. I detta avsnitt förklarar vi utvalda säkerhetsfunktioner som gör nya D-Max till en av klassens säkraste.
Nya, bredare och större däck och kraftigare bromsskivor är bara några av nyheterna som vi tittar på detta avsnitt. Vi plockar av hjulen och visar vad som hänt från föregående modell.
I detta avsnitt hissar vi upp bilen och visar marknadens kraftigaste ram. Dessutom går vi närmre in på dom nya förbättrade köregenskaperna i terräng- och landsvägskörning.
Vår vision är att erbjuda den säkraste pickupen på marknaden. Autobroms, kollisionsvarnare, adaptiv farthållare, trafikskyltsavläsning och filassistans, för att nämna några av säkerhetssystemen. Alla är standard i nya D-Max. Nya D-Max är dessutom först i klassen med att klara 5 stjärnor i senaste Euro NCAP.
Nya D-Max är byggd med den kraftigaste ramen på marknaden. Det gör att den tål tung last och kan köras i besvärlig terräng, samtidigt. De största skivbromsarna och de kraftigaste drivaxlarna är också bra exempel på den trygghet och slitstyrka vi erbjuder. Att bygga starkt ligger i vårt lastbils-DNA.
Den nya fjädringen i D-Max ger mjuk och komfortabel körning både med full last och när du kör helt olastat. Personbilskänslan förstärks ytterligare med en helt ny interiör, 2-zons klimatanläggning och progressiv elektrisk servostyrning.
3,5 ton dragvikt och över 1 ton lastvikt. Lägger du till 240 mm markfrigång och ett vadningsdjup på hela 800 mm är nya D-Max svårslagen. Kapacitet betyder att kunna prestera när det verkligen gäller. Nya D-Max har dessutom klassens lägsta CO2-utsläpp.